Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Presentació de Vilassar de Mar per la Independència

L’acte tindrà lloc el proper divendres, 17 de febrer a les 20 hores a la Sala Galbany, al carrer Sant Roc.

15/02/2012 Política
L’Assemblea Nacional Catalana per Vilassar de Mar per la Independència ha organitzat pel proper 17 de febrer l’acte oficial de presentació de la seva assemblea territorial. L’acte tindrà lloc a les 20 hores a la Sala Galbany, i comptarà amb la participació dels membres del Consell Permanent de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) Pep Riera, i Carles Castellanos, així com de Vicenç Valls per part de Vilassar de Mar per la Independència.

 
Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  5. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  6. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid