Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Presentació de Vilassar de Mar per la Independència

L’acte tindrà lloc el proper divendres, 17 de febrer a les 20 hores a la Sala Galbany, al carrer Sant Roc.

15/02/2012 Política
L’Assemblea Nacional Catalana per Vilassar de Mar per la Independència ha organitzat pel proper 17 de febrer l’acte oficial de presentació de la seva assemblea territorial. L’acte tindrà lloc a les 20 hores a la Sala Galbany, i comptarà amb la participació dels membres del Consell Permanent de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) Pep Riera, i Carles Castellanos, així com de Vicenç Valls per part de Vilassar de Mar per la Independència.

 
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid