Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Festa per la independència a Berga

Més de 300 persones "donen la cara" a l'acte de Berga per la Independència i ja en sumen més de 7000 arreu del món

23/01/2012 Política
La capital del Berguedà va acollir una autèntica festa per la independència dissabte passat. Durant tota la diada, i a instàncies de Berga per la Indpendència de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), centenars de persones van donar suport a les campanyes organtizades des de l'entitat.

En aquest sentit, Berga per la Independència va vendre 400 estelades i senyeres rígides en el marc de la campanya d'abast nacional impulsada per l'ANC que consisteix a col·locar el màxim nombre de senyeres i estelades als balcons d'arreu del país. L'entitat va decidir animar la participació oferint una xocolatada a les persones que s'acostaven a la plaça.

D'altra banda, més de 300 persones es van afegir a la iniciativa "Dóna la cara per la independència". Ja en sumen més de 7000 arreu del món. La jornada festiva també va servir per gravar 25 entrevistes a diversos assistents que s'utilitzaran en el document audiovisual A les mires del cel, amb què Berga per la Independència vol mostrar com es veu la situació política de Catalunya actualment.
 
Moltes de les persones que es van acostar a Berga es van poder informar sobre els objectius de l'Assemblea Nacional Catalana. A través de diverses campanyes, l'Assemblea busca la mobilització de la ciutadania per tal de convocar un referèndum d'independència el 2014.
Valora
Vídeos
Actuació dels Eskac i Mat a la Plaça St. Joan
Actuació dels Eskac i Mat a la Plaça St. Joan de Berga el dissabte 21 de gener de 2012 en el marc de l'acte popular i festiu organitzat per Berga x la independència
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  3. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. A l’abat de Montserrat, humilment
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid