Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AMI
El PSC veta el debat independentista a Cornellà

El secretari d’acció política del PSC, nou home fort del partit i alcalde de Cornellà, Antoni Balmón, es nega fins i tot a que l'Ajuntament debati entrar a l'Associació de municipis per la Independència (AMI).

19/02/2012 Política
El secretari d’acció política del PSC, nou home fort del partit i alcalde de Cornellà, Antoni Balmón, ha vetat el debat en el ple del consistori d'una moció per unir-se a l'Associació de municipis per la Independència, tot i que altres consistoris ho han discutit amb tota normalitat.

Balmón ha argumentat als altres grups que "no es poden presentar mocions sobre assumptes que excedeixin de la competència municipal", fent referència a l’article 133 del Reglament Orgànic Municipal.

El portaveu local de CiU, Jordi Rosell, ha respost a l'alcalde socialista qüestionant si "els més de 200 municipis que s’hi han adherit excedeixen les seves competències municipals". En referència a l'oposició per part de Balmón, Rosell ha recordat la similar situació de l'any passat en què es va denegar a CiU la participació a la plataforma Cornellà Decideix, tot i que mesos més tard la consulta de Cornellà va ser un èxit organitzatiu i de participació ciutadana. Per últim ha afegit: "Negatives com aquestes el que fan és encoratjar a treballar amb més forces per la causa".
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid