Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
El Consell de la Garrotxa acorda adherir-se a l'Associació de Municipis per la Independència

Amb el suport d'ERC i CiU

22/01/2012 Política
El ple del Consell Comarcal de la Garrotxa va debatre l'entrada a l'Associació de Municipis oer la Independència arran d'una moció presentada pel grup d'ERC. El document va obtenir el suport, a més dels republicans, de CiU, actualment al govern de la institució. Per contra el PSC, es va abstenir en la votació, argüint que el dret a decidir no és una qüestió de la que s'hagi d'ocupar un consell comarcal, segons informa Nació Digital.

Amb aquesta nova adhesió més se suma a les de  Les Borges Blanques, Ripollès, Gironés, el Baix Empordà, la Selva, Osona i l'Alt Penedès. I ja són 8 els consells comarcals adherits.

 
Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid