Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita Institucional
El Ple bloqueja la moció de la CUP sobre el POUM de Santa Maria de Palautordera

La formació independentista considera que els veïnats afectats tenen dret a saber quina és la postura de l’actual govern municipal

27/01/2012 Política
Tal com ja va passar a la Comissió Informativa, el Ple municipal de l'Ajuntament de de Santa Maria de Palautordera  manté la seva negativa a debatre sobre el futur d'aquells sectors que van van despertar polèmica i el rebuig d’una gran part de la població, apunta la CUP

La formació havia registrat una moció urgent reclamant iniciar expedients de modificació puntual per tal que siguin eliminats del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) els traçats de les carreteres pel Temple i Moixerigues, les variants per Can Pagà cap el polígon, a Sant Esteve per Can Sala o el 4t.Cinturó. També reclamava modificar el creixement als sectors del triangle de Can Sala, a Moixerigues o a la zona de l'ermita del Remei. La moció responia a les al•legacions presentades per 5 entitats de Palau i 625 persones en nom d'Un altre POUM és possible.

La CUP entés que Palau i en concret els veïnats afectats tenen dret a saber quina és la postura de l’actual Govern respecte al POUM, a conèixer el posicionament i la voluntat política de tots els grups municipals respecte els sectors de creixement o les carreteres que ens afecten, i tenen dret a saber-ho ara, abans que venci el termini per a impugnar el POUM amb un contenciós administratiu. 
 
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid