Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més d'un miler de veïns contra el POUM de Calafell

La lluita veïnal contra el nou Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Calafell va sortir al carrer aquest dissabte a Segur de Calafell en una manifestació amb més d'un miler de veïns contraris al pla que està desenvolupant el govern municipal de PSC, ADMC i ERC.

L'ajuntament ha rebut al voltant de 4.000 al·legacions al POUM, la major part des de Segur de Calafell, des de l'octubre fins aquest passat mes de gener.

 

04/04/2010 16:11 Territori

Tot i que el consistori va retirar en l'últim ple els punts més polèmics del POUM -el pla hotel Marinada i l'afectació a l'entorn del carrer Baixador-, les dues associacions veïnals, AVSU i Veïns, van mantenir la concentració i van demanar que s'aturi el projecte i es busqui el consens que ha faltat en tot el procés.

Les entitats veïnals exigeixen que amb el nou pla urbanístic es doti la població de més equipaments i zones verdes, serveis que consideren deficitaris actualment al municipi.

Des de la Plataforma No al POUM, el seu president Joan Jesús Torres, ha fet l'avís que la d'aquest dissabte no serà l'única mobilització ciutadana que preveuen fer. Torres va dir que "aquest només ha estat un primer pas de les reivindicacions que pensem portar endavant".

 L'equip de govern municipal, format per PSC, ADMC i ERC, preveu aprovar el POUM de Calafell abans de l'estiu. Alguns dels representants de les agrupacions de veïns s'han queixat del tracte rebut fins ara per part del consistori i de la poca veu que han tingut en la redacció del projecte'.

Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  3. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  6. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  7. Mor Josep Vilarasau i Salat
  8. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  9. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  10. Batista i Roca reivindicava el 1976 la continuïtat de la Generalitat i la llibertat nacional de Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid