Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ofensiva neoliberal
Un autobús circula per Palma denunciant l'augment del preu dels bitllets

"No a l'apujada dels preus a l'EMT", deia un autocar de la línia 1 que ahir circulava per Palma

10/12/2011 Drets i Llibertats
Un autobús va circular ahir a la tarda pels carrers de Palma denunciant l'augment del preu del transport públic. Maulets de Mallorca va enganxar una pancarta amb el lema "No a l'apujada dels preus a l'EMT" a la part posterior d'un autocar que en aquell moment realitzava el trajecte de la línia 1.

Va ser aquest divendres a les cinc de la tarda quan un grup de militants de Maulets van realitzar una nova acció emmarcada dins la setmana de lluita pel transport públic. Mentre alguns militants van anar parada per parada repartint material informatiu de la campanya i informant de les retallades, un altre grup va enganxar la pancarta a l'autobús de la línia 1.

Amb aquesta acció, Maulets vol denunciar les conseqüències que les mesures del PP tendran sobre els més afectats per la crisi, com joves, treballadors, jubilats, etc. Per contra, l'organització juvenil planteja un model de transport alternatiu basat en la bicicleta i en la millora dels serveis públics.
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  3. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  4. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid