Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ofensiva neoliberal
Maulets intensifica la campanya a favor del transport públic

."El preu del transport puja, el teu salari si en tens baixa", denuncia l'organització juvenil

08/12/2011 Drets i Llibertats
Amb la nova ofensiva neoliberal que amenaça amb apujar el preu de certs serveis essencials arreu dels Països Catalans, l'Esquerra Independentista ha intensificat la campanya en defensa dels serveis públics. En aquest sentit, Maulets s'ha centrat en la defensa del transport públic, un encariment que perjudicarà seriosament les classes populars en general i el jovent en particular.

Així, Maulets del Baix Llobregat va iniciar l'1 de desembre passat una campanya en defensa del transport públic amb una acció simbòlica a l'estació de la Renfe de l'Hospitalet de Llobregat. Durant les primeres hores del matí, de 2/4 de 8 a les 9, es va col·locar un taüt en el s'hi podia llegir "D.E.P Transport Públic" i es van repartir 1.000 octavetes per denunciar l'actual precarització del transport i l'augment de taxes.

D'altra banda, la matinada del dia 4 a 5 l'assemblea de Maulets del Baix Llobregat va penjar diverses pancartes a l'Hospitalet, Cornellà, Molins de Rei i Sant Joan Despí a prop de les estacons de Renfe i FGC. A les pancartes s'hi podia llegir "El preu del transport puja, el teu salari si en tens baixa". A continuació hi deia: "Transport públic, de qualitat, gestionat per usuaris i treballadors i a preus assequibles" i continuava amb un "Si no hem provocat la crisi perquè la paguem?".

També a Mallorca

De la seva banda, també en el marc de la setmana de lluita pel transport públic i de la campanya "El jovent de Mallorca plantam cara a la crisi", Maulets ha realitzat una acció que ha consistit en posar cartells en un gran nombre de parades d'autobús del centre de Palma.

Els cartells criden l'atenció sobre diferents aspectes de les darreres retallades del PP a l'EMT, que afecten treballadors, joves, jubilats... "fent-nos responsables d'una crisi provocada per polítics i banquers", denunca l'organització juvenil.
Valora
Rànquings
  1. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. La paraula que va trencar el silenci
  4. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid