Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Rodalies
Dignitat a les Vies qualifica de «lamentables» les explicacions de Rodalies després del col·lapse de l’eclipsi

Anna Gómez critica que Renfe justifiqui les aglomeracions per la manca de material ferroviari i qüestiona la resposta donada després d’una jornada de fortes afectacions.

13/08/2026 Drets i Llibertats

La portaveu de Dignitat a les Vies, Anna Gómez, ha qualificat de «lamentables» les explicacions donades per Rodalies després de les aglomeracions i els problemes viscuts aquest dimecres coincidint amb l’eclipsi solar total.

Gómez ha reaccionat especialment a l’argument de Renfe segons el qual no disposava de més material ferroviari per reforçar el servei: «No hi havia trens», ha remarcat a les xarxes socials.

La portaveu de Dignitat a les Vies també ha criticat que les explicacions no les donessin ni el responsable de comunicació ni el director de Rodalies, sinó un altre responsable de l’operadora.

«No hauran considerat prou greu el que ha passat per controlar el missatge», ha qüestionat Gómez, després d’una jornada marcada per les aglomeracions en diverses estacions i les dificultats de molts passatgers per tornar des del sud del Principat.

Valora
Per saber-ne més
Rànquings
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid