Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
IPS-CUP fa una aposta pel nou hospital Josep Trueta a Salt

Segons IPS-CUP “el que li cal a Salt són macroprojectes de serveis públics, com hospitals, universitats públiques o centres cívics”.

29/05/2025 Política

Sarrado assenyala que el temps ha acabat donant la raó a IPS-CUP sobre el desenvolupament del Sector Sud on s’ubicarà el futur Campus de Salut Josep Trueta, quan el partit defensava que al sector sud no hi havien d’anar grans equipaments comercials sense cap equipament públic. L’error del passat de construir un barri sencer orfe d’equipaments avui ja és història. IPS-CUP fa palès que estaran atents al desenvolupament del subsector 2 i 3 perquè vagin en les línies establertes fins ara, amb el clar topall d’un creixement poblacional de màxim 6 mil persones.


Segons IPS-CUP “el que li cal a Salt són macroprojectes de serveis públics, com hospitals, universitats públiques o centres cívics”. Així com també assenyalen la importància de complir la regla del 3 - 30 - 300 a tots els sectors; i que tothom des de casa seva pugui veure com a mínim 3 arbres, que el 30% de la superfície sigui vegetació i que a 300 metres de qualsevol habitatge hi hagi una gran zona verda.


Finalment, el partit assenyala que la ciutadania saltenca no ha estat informada de la rellevància del que s’aprova i que cal que el govern treballi en la línia de participació ciutadana i transparència de forma urgent.

Valora
Rànquings
  1. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGI) en relació a la visita de Felip VI a Montserrat i Badia del Vallès el proper 23 de juny
  2. Les Corts a Barcelona acull l'acte "Per la Llengua, per la la Terra"
  3. L'historiador Fermí Rubiralta desmunta les acusacions falses sobre Daniel Cardona i els germans Badia
  4. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  5. Arnau Mayans i Carles Castellanos debaten a Arenys de Mar sobre el llegat de Fèlix Cucurull i l’independentisme dels 60
  6. SOS Pirineus denuncia pressions per part d’excàrrecs polítics i convoca un acte públic a Bellver de Cerdanya
  7. Per què ningú s’atura a pensar d’on surt aquest clam: “228 raons per fer vaga: dignitat, territori i futur per a un poble lliure”?
  8. Sant Just Desvern es mobilitza contra el feixisme: acte i concentració aquest dimecres en suport a un veí agredit
  9. Mazón elimina l’ecotaxa a Iberdrola mentre el País Valencià pateix llistes d’espera i infrafinançament
  10. Creació del Grup Femení del Bloc Obrer i Camperol (BOC)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid