Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGI) en relació a la visita de Felip VI a Montserrat i Badia del Vallès el proper 23 de juny

La Coordinadora Antimonàrquica (CACGI) s'adhereix a la convocatoria de l'ANC a Montserrat el proper 23 de juny

25/05/2025 Drets i Llibertats
Miquel Badia, independentista a qui alguns semblen "voler fer un homentagte" visitant Badia del Vallès  en el centenari de la seva detenció per haver intentat l'execcució d'Alfons XIII: Miquel Badia, independentista a qui alguns semblen "voler fer un homentagte" visitant Badia del Vallès en el centenari de la seva detenció per haver intentat l'execcució d'Alfons XIII: | Autor:

La CACGI ha emès un comunicat que tot seguit reproduïm:

 

Comunicat Coordinadora Antimonàrquica ( CACGI)

Les nostres muntanyes sagrades.. el Canigó, Montserrat.. La nostra ancestral festa nacional "Sant Joan".

Ara seran humiliades i vexades per aquells que volen destruir la nostra cultura, i anorrear-nos com a nació.

Ens referim a la monarquia espanyola, aquesta institució feudal i dèspota, que en aquest molt premeditat i calculat acte en un lloc i una data tant simbòlica per tots nosaltres, atacaran descaradament els nostres símbols i la nostra essència més sagrada.

És per això que la Coordinadora Antimonàrquica (CACGI) ens adherim a la convocatoria de l'ANC a Montserrat el proper 23 de juny, en el mateix dia de la visita del Rei.

I fem una crida a organitzacions polítiques i entitats socials d arreu del País a sumar se i donar suport a la convocatoria de l ANC.

Tots a Montserrat! Canya a la monarquia!

Visca Sant Joan!

Visca la Terra! ✊

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

D'altra banda uns hores abans el Twitter de la Coordinadora va fer una piulada en relació a la propera visita reial amb el text:

El proper dilluns 23 de juny Felip VI visitarà Montserrat i Badia del Vallès... No sabem si la visita a Badia serà en homenatge a l'independentista Miquel Badia detingut ara fa 100 anys per intentar executar al seu besavi Alfons XIII

i l'enllaç d'un vídeo de youtube sobre el Complot del Garraf

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. 13 anys sense en Toni Lecha
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  7. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid