Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGI) en relació a la visita de Felip VI a Montserrat i Badia del Vallès el proper 23 de juny

La Coordinadora Antimonàrquica (CACGI) s'adhereix a la convocatoria de l'ANC a Montserrat el proper 23 de juny

25/05/2025 Drets i Llibertats
Miquel Badia, independentista a qui alguns semblen "voler fer un homentagte" visitant Badia del Vallès  en el centenari de la seva detenció per haver intentat l'execcució d'Alfons XIII: Miquel Badia, independentista a qui alguns semblen "voler fer un homentagte" visitant Badia del Vallès en el centenari de la seva detenció per haver intentat l'execcució d'Alfons XIII: | Autor:

La CACGI ha emès un comunicat que tot seguit reproduïm:

 

Comunicat Coordinadora Antimonàrquica ( CACGI)

Les nostres muntanyes sagrades.. el Canigó, Montserrat.. La nostra ancestral festa nacional "Sant Joan".

Ara seran humiliades i vexades per aquells que volen destruir la nostra cultura, i anorrear-nos com a nació.

Ens referim a la monarquia espanyola, aquesta institució feudal i dèspota, que en aquest molt premeditat i calculat acte en un lloc i una data tant simbòlica per tots nosaltres, atacaran descaradament els nostres símbols i la nostra essència més sagrada.

És per això que la Coordinadora Antimonàrquica (CACGI) ens adherim a la convocatoria de l'ANC a Montserrat el proper 23 de juny, en el mateix dia de la visita del Rei.

I fem una crida a organitzacions polítiques i entitats socials d arreu del País a sumar se i donar suport a la convocatoria de l ANC.

Tots a Montserrat! Canya a la monarquia!

Visca Sant Joan!

Visca la Terra! ✊

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

D'altra banda uns hores abans el Twitter de la Coordinadora va fer una piulada en relació a la propera visita reial amb el text:

El proper dilluns 23 de juny Felip VI visitarà Montserrat i Badia del Vallès... No sabem si la visita a Badia serà en homenatge a l'independentista Miquel Badia detingut ara fa 100 anys per intentar executar al seu besavi Alfons XIII

i l'enllaç d'un vídeo de youtube sobre el Complot del Garraf

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid