Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
2024- La CACG (Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines) reuneix 100 persones a Figueres en una protesta contra la visita de Felipe VI

La CACG (Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines) reuneix 100 persones a Figueres en una protesta contra la visita de Felipe VI

24/09/2024 Tal dia com avui

El 24 de setembre del 2024 un centenar de persones es van manifestar al vespre a Figueres contra la visita que havia de fer l'endemà Felipe VI a la capital de l'Alt Empordà. La concentració va estar convocada a la Plaça de l'Ajuntament per la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines. Felipe VI visità Figueres per presidir l’acte institucional de commemoració del 50è aniversari de la inauguració del Teatre-Museu Dalí.

Els manifestants van sortir a les 19:45 de la Plaça de l'Ajuntament i es van desplaçar uns 150 metres fins al Teatre-Museu Dalí on es van cremar unes fotografies del rei espanyol (el foc va ser apagat amb Coca-Cola i Vichy Catalán ja que aquestes dues empreses són patrones de la Fundación Princesa de Girona). Poc després els assistents van fer un brindis per la República, van cantar Els Segadors i van enganxar adhessius antimonàrquics a la façana del Teatre-Museu Dalí.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid