Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Creixement urbanístic
Protesta contra la regularització de construccions en rústic a Menorca

Els vots de PP i Vox han permès tirar endavant la proposta al Ple del Consell Insular

17/03/2025 Territori
Mig centenar de persones han exhibit aquest dilluns al matí diverses pancartes de Vergonya dirigides a la corporació del Consell de Menorca per protestar contra l'acord que permetrà amnistiar i regularitzar milers de construccions erigides sense permís al sòl rústic de l'illa.

"Qui estima Menorca no la destrueix", deia un altre dels al·legats dels manifestants, que han comparegut a la sala de plens convocats per l'entitat ecologista GOB per rebutjar "la regressió ambiental i urbanística sense precedents" que, segons els ecologistes, suposarà l'aplicació de la llei.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid