Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
El lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 es farà al Gran Teatre del Liceu de Barcelona

La Fundació Princesa de Girona ha anunciat que el lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 no es faria a la demarcació de Girona sinó que es traslladaria al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

 

21/12/2024 Política
Antimonàrquics Antimonàrquics
La Fundación Princesa de Girona ha anunciat que el lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 no es faria a Girona sinó que es traslladaria al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. En relació a aquest fet la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha emès un comunicat que tot seguit reproduïm:

"La Monarquia està en retirada de les terres Gironines, i és que la lluita dona els seus fruits. Són diversos factors que han fet possible aconseguir aquest èxit, primer els governs municipals de Marta Madrenes i Lluc Salellas, després les persistents i combatives accions de la Coordinadora Antimonàrquica (CACG) i de retruc la protesta de Paiporta al País Valencià.

La protesta de Paiporta va deixar debilitada a la Monarquia, i ara no es poden permetre el luxe d'arriscar-se a venir a Girona. Saben que els esperem amb alegria i devoció, però no per agenollar-nos, sinó per fotre'ls canya, i està clar que si ells es debiliten nosaltres ens enfortim i no es poden arriscar a tenir un altre ensurt o patacada per les nostres mobilitzacions perquè quedarien encara més desprestigiats. Per tot això es retiren a Barcelona a fer l'acte central.

Però sí que faran venir a les filles Eleonor i Sofia, clandestinament suposem, com solen fer aquí, per participar en actes menors de la FPGi. És per això que ja anunciem accions i mobilitzacions per continuar la lluita contra aquesta despòtica institució.

I recordem-nos a tots nosaltres que la lluita i la resistència dona els seus fruits i que persistir és guanyar.

Fora la Monarquia espanyola!"

Valora
Rànquings
  1. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid