Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
El lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 es farà al Gran Teatre del Liceu de Barcelona

La Fundació Princesa de Girona ha anunciat que el lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 no es faria a la demarcació de Girona sinó que es traslladaria al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

 

21/12/2024 Política
Antimonàrquics Antimonàrquics
La Fundación Princesa de Girona ha anunciat que el lliurament dels premis Princesa de Girona 2025 no es faria a Girona sinó que es traslladaria al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. En relació a aquest fet la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha emès un comunicat que tot seguit reproduïm:

"La Monarquia està en retirada de les terres Gironines, i és que la lluita dona els seus fruits. Són diversos factors que han fet possible aconseguir aquest èxit, primer els governs municipals de Marta Madrenes i Lluc Salellas, després les persistents i combatives accions de la Coordinadora Antimonàrquica (CACG) i de retruc la protesta de Paiporta al País Valencià.

La protesta de Paiporta va deixar debilitada a la Monarquia, i ara no es poden permetre el luxe d'arriscar-se a venir a Girona. Saben que els esperem amb alegria i devoció, però no per agenollar-nos, sinó per fotre'ls canya, i està clar que si ells es debiliten nosaltres ens enfortim i no es poden arriscar a tenir un altre ensurt o patacada per les nostres mobilitzacions perquè quedarien encara més desprestigiats. Per tot això es retiren a Barcelona a fer l'acte central.

Però sí que faran venir a les filles Eleonor i Sofia, clandestinament suposem, com solen fer aquí, per participar en actes menors de la FPGi. És per això que ja anunciem accions i mobilitzacions per continuar la lluita contra aquesta despòtica institució.

I recordem-nos a tots nosaltres que la lluita i la resistència dona els seus fruits i que persistir és guanyar.

Fora la Monarquia espanyola!"

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid