Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
L’STEI Intersindical reclama a la Conselleria una solució per al professors tècnics d’FP amb una titulació superior

Amb motiu de l’inici de curs dels cicles formatius d’FP, recorda que cal dignificar aquests ensenyaments

22/09/2023 Educació

L’STEI Intersindical aprofita l’inici del curs escolar a formació professional per recordar a la Conselleria d’Educació que té un deute pendent amb un col·lectiu de professors tècnics d’FP alguns amb més de trenta anys d’experiència, de des dia 1 de setembre de l’any passat estan a l’atur.

Aquestes persones, la majoria amb edats superiors a 50 anys, no han pogut participar del procés d’estabilització ni tampoc apuntar-se a les llistes d’interins, amb un escenari laboral, familiar i personal molt complicat, després de ser vàlids a l’Administració durant més de vint anys.

L’STEI reclama a la Conselleria d’Educació que, tal com recull l’Acord de millores en el seu punt 8è, “es plantegi la situació del professorat d’FP que no disposa de la titulació requerida per a l’accés” amb una ampla experiència i es trobi una solució digna a la seva situació, si tenim present que hi ha problemes per trobar docents per a aquests ensenyaments.

Cal recordar que només les Illes Balears, i recentment Astúries, són els únics territoris de tot l’estat que han condemnat aquests docents a l’atur. La resta d’administracions els han mantingut en els seus llocs de feina mentre duri el procés d’integració del professorat tècnic d’FP dins el cos de secundària, això és fins el 19 de gener de 2026.

Valora
Rànquings
  1. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  2. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  3. Neutralitzar el comportament ocupant
  4. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  5. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  6. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  7. La CUP denuncia que el turisme de masses condemna Calella a la pobresa i presenta una ofensiva contra els pisos turístics il·legals
  8. "Un govern per a tothom"? Només si tothom pot decidir
  9. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  10. Arrenca a Barcelona l’Ecomarxa 2025 amb el lema “Gotes d’esperança, onades de canvi”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid