Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
23-J
Els membres de l'ANC rebutgen la campanya activa per l’abstenció i el vot nul a les eleccions espanyoles
04/07/2023 Política

En la consulta feta complint el mandat del Full de ruta de l’entitat, els socis i sòcies de l’Assemblea han optat per no promoure un posicionament actiu de l’entitat a favor de l’abstenció activa i el vot nul, a les pròximes eleccions espanyoles del 23-J.

Entre el 30 de juny i el 3 de juliol, l’Assemblea Nacional Catalana ha plantejat a les seves bases una consulta sobre el posicionament que havia de prendre l’entitat de cara a les eleccions espanyoles, seguint el Full de ruta aprovat el passat mes de maig. Els socis i les sòcies que hi han participat han optat per no promoure el posicionament actiu de l’entitat en favor de l’abstenció activa i el vot nul polític durant la campanya.

Durant els quatre dies de consulta oberta han votat 3.773 sòcies i socis.

La pregunta formulada als socis i les sòcies ha estat clara i directa: “Estàs d’acord que a les eleccions espanyoles del 23 de juliol l’Assemblea promogui l’abstenció activa i el vot nul polític, amb la papereta del sí a la independència del Primer d’Octubre?”

Els resultats definitius són els següents:

Sí: 1.459 (38,67%)

No: 2.253 (59,71%)

Blanc: 61 (1,62%)

L’Assemblea es felicita  pel debat constructiu i l’exercici de  la democràcia interna que caracteritza l’entitat i es mantindrà neutra respecte a l’opció electoral a les eleccions espanyoles tot continuant amb fermesa la confrontació amb l’Estat espan

Valora
Rànquings
  1. La família reial torna a les Comarques Gironines de la mà de l’alcalde d’ERC de Sant Martí Vell
  2. Una placa no neteja la tortura
  3. Protestes independentistes marquen el lliurament dels premis Princesa de Girona al Liceu
  4. Col·lectius antiracistes exigeixen responsabilitats per la mort de Mahamedi a la comissaria de Montornès del Vallès
  5. Poble Lliure lamenta la dimissió de Laia Estrada i referma el seu compromís amb l’enfortiment de la CUP
  6. Walter Benjamin, entre el suïcidi i la traïció d’Europa
  7. El 80,5% de les famílies trien el català a les escoles públiques de les Illes
  8. SOM POBLE registra una moció per declarar Sant Martí Vell com a poble republicà i antimonàrquic
  9. Arrenca a Barcelona l’Ecomarxa 2025 amb el lema “Gotes d’esperança, onades de canvi”
  10. "Cap participació; cap coneixement; cap indici"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid