Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment veïnal
150 signatures més contra el pàrquing de La Hispània

El dissabte 28, la regidora Mònica Pàmies i membres de la CUP van acompanyar el veïnat organitzat en un punt de recollida ubicat al Gegant Indi

31/01/2023 Territori

El veïnat afectat per la construcció del pàrquing de La Hispània va recollir més de 150 signatures en contra del projecte. La regidora Mònica Pàmies i altres membres de l'Assemblea Local de la CUP van acompanyar el veïnat organitzat en la carpa informativa situada al costat del Gegant Indi.

"La CUP, sempre al costat del veïnat, estem exigint l’abandonament total del projecte. I volem seguir explicant-ho, per tal que a #LaHispània s’hi faci una zona verda. Per la bona salut del veïnat i de la ciutat", va sentenciar la regidora cupaire. D’altres membres de la CUP van acompanyar la regidora Mònica Pàmies; ha estat qui ha destapat tots els incompliments procedimentals i el perill ecològic i per a la salut que representen aquestes obres. “El nostre grup municipal és l’únic que s’hi ha oposat frontalment tant en l’àmbit polític com legal, on les denúncies segueixen el seu curs”, va recordar Pàmies.

La recollida va tenir lloc el matí del dissabte 28 de gener. Fons veïnals han assegurat que tenen intenció de fer més recollides de signatures els propers dies. “La CUP estem determinades a arribar fins al final per aturar un projecte que posa en perill tant la salut de les persones com l’estat del subsòl”, va declarar Pàmies.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  6. La maldat com a bandera
  7. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  8. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid