Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment veïnal
150 signatures més contra el pàrquing de La Hispània

El dissabte 28, la regidora Mònica Pàmies i membres de la CUP van acompanyar el veïnat organitzat en un punt de recollida ubicat al Gegant Indi

31/01/2023 Territori

El veïnat afectat per la construcció del pàrquing de La Hispània va recollir més de 150 signatures en contra del projecte. La regidora Mònica Pàmies i altres membres de l'Assemblea Local de la CUP van acompanyar el veïnat organitzat en la carpa informativa situada al costat del Gegant Indi.

"La CUP, sempre al costat del veïnat, estem exigint l’abandonament total del projecte. I volem seguir explicant-ho, per tal que a #LaHispània s’hi faci una zona verda. Per la bona salut del veïnat i de la ciutat", va sentenciar la regidora cupaire. D’altres membres de la CUP van acompanyar la regidora Mònica Pàmies; ha estat qui ha destapat tots els incompliments procedimentals i el perill ecològic i per a la salut que representen aquestes obres. “El nostre grup municipal és l’únic que s’hi ha oposat frontalment tant en l’àmbit polític com legal, on les denúncies segueixen el seu curs”, va recordar Pàmies.

La recollida va tenir lloc el matí del dissabte 28 de gener. Fons veïnals han assegurat que tenen intenció de fer més recollides de signatures els propers dies. “La CUP estem determinades a arribar fins al final per aturar un projecte que posa en perill tant la salut de les persones com l’estat del subsòl”, va declarar Pàmies.

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  4. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  5. Sis d’Octubre de 1934 i 1 d’octubre de 2025
  6. Decidim convoca el 9 d’Octubre a Paiporta sota el lema “Per la revolta de Paiporta”
  7. La Franja serà present a Lleida el 5 d’octubre en defensa de la terra
  8. Els joves de l’ANC criden a omplir Urquinaona el 5 d’octubre per reactivar la lluita independentista
  9. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  10. La Comissió 9 d’Octubre convoca la manifestació unitària de la Diada amb el lema “País Valencià: terra i dignitat”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid