Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Residus
La CUP de Reus descriu com protocol·lària la visita de l’Agència de Residus de Catalunya

La candidatura independentista entén que la visita a la zona de La Hispània és de “cortesia política” dins del mateix partit d’ERC

31/12/2022 Política
La regidora Mònica Pàmies ha valorat la visita de l’Agència de Residus de Catalunya a la zona del pàrquing de La Hispània com a “protocol·lària”. Pàmies ha lamentat que no es convidés la CUP a la visita i l’ha entès com a una qüestió de “cortesia política entre ERC a la Generalitat i ERC a l’Ajuntament”.

Pàmies ha recordat que va ser la CUP qui va denunciar i destapar públicament la contaminació del sòl on està projectat el pàrquing als antics terrenys de La Hispània. “El director de l'ARC no va fer referència al fet que la denúncia va ser de la CUP ni va dir res que el Govern municipal del seu partit tingués informació fa 2 anys i no en digués absolutament res”, ha criticat la cupaire. La regidora també ha subratllat negativament que el director no fes esment que l’ARC ha hagut de reclamar informació a la CUP perquè l'ajuntament no la hi ha facilitat.

“Confiem que el servei tècnic de l'ARC estiguin molt a sobre d'aquest procés, ja que es reconeix que hi ha contaminació greu del sòl i es reconeix que no hi ha cap actuació prevista sobre el tema”, ha expressat Pàmies. La regidora també ha subratllat que no està valorat el sobrecost per aplicació del protocol.

L’ecologista també ha posat èmfasi que “tot i seguir protocol, es posa en perill la salut del veïnat, perquè hi ha moviments de terres. hi haurà pols contaminada que hauran de gestionar les veïnes”. La cupaire ha recordat que no aposten per aquest pàrquing perquè no el consideren idoni ni pel lloc, ni per l'import ni per la salut del veïnat. “Seguirem al costant del veïnat, que reclama zona verda, cosa que faria guanyar qualitat de vida i que agilitzaria la construcció dels habitatges”, ha reblat Pàmies.


Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  5. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  6. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  7. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid