Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Residus
La CUP de Reus descriu com protocol·lària la visita de l’Agència de Residus de Catalunya

La candidatura independentista entén que la visita a la zona de La Hispània és de “cortesia política” dins del mateix partit d’ERC

31/12/2022 Política
La regidora Mònica Pàmies ha valorat la visita de l’Agència de Residus de Catalunya a la zona del pàrquing de La Hispània com a “protocol·lària”. Pàmies ha lamentat que no es convidés la CUP a la visita i l’ha entès com a una qüestió de “cortesia política entre ERC a la Generalitat i ERC a l’Ajuntament”.

Pàmies ha recordat que va ser la CUP qui va denunciar i destapar públicament la contaminació del sòl on està projectat el pàrquing als antics terrenys de La Hispània. “El director de l'ARC no va fer referència al fet que la denúncia va ser de la CUP ni va dir res que el Govern municipal del seu partit tingués informació fa 2 anys i no en digués absolutament res”, ha criticat la cupaire. La regidora també ha subratllat negativament que el director no fes esment que l’ARC ha hagut de reclamar informació a la CUP perquè l'ajuntament no la hi ha facilitat.

“Confiem que el servei tècnic de l'ARC estiguin molt a sobre d'aquest procés, ja que es reconeix que hi ha contaminació greu del sòl i es reconeix que no hi ha cap actuació prevista sobre el tema”, ha expressat Pàmies. La regidora també ha subratllat que no està valorat el sobrecost per aplicació del protocol.

L’ecologista també ha posat èmfasi que “tot i seguir protocol, es posa en perill la salut del veïnat, perquè hi ha moviments de terres. hi haurà pols contaminada que hauran de gestionar les veïnes”. La cupaire ha recordat que no aposten per aquest pàrquing perquè no el consideren idoni ni pel lloc, ni per l'import ni per la salut del veïnat. “Seguirem al costant del veïnat, que reclama zona verda, cosa que faria guanyar qualitat de vida i que agilitzaria la construcció dels habitatges”, ha reblat Pàmies.


Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  10. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid