Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
català
El Correllengua tornarà a omplir els carrers dels municipis de Mallorca per l'ús social de la llengua

A l’edició 2022 la flama de la llengua recorrerà durant els dies 22, 23 i 24 d’abril vint-i- cinc municipis de Mallorca.

09/03/2022 Llengua

Joves de Mallorca per la Llengua recupera la seva activitat més emblemàtica, el Correllengua, celebrat per primera vegada el 1995, consistent en dur la flama de llengua amb un sistema de carrera de relleus a l’estil de la flama olímpica.

A l’edició 2022 la flama de la llengua recorrerà durant els dies 22, 23 i 24 d’abril vint-i- cinc municipis de Mallorca.

Dia 22 començarà amb un acte inaugural a la plaça de Cort i durant tres dies visitarà Marratxí, Santa Maria, Consell, Alaró, Binissalem, Lloseta, Inca, Campanet i finalment la flama dormirà a Sa Pobla on es farà un concert i un correfoc. El dia 23 la flama partirà de Pollença i recorrerà Alcúdia, Alaró, Llubí, Maria de la Salut, Petra, Sant Joan, Montuïri i finalment dormirà a Algaida on es farà una ballada. El dia 24 recorrerà Llucmajor, Campos, Felanitx, Porreres, Vilafranca i finalment arribarà a Manacor, on es durà a terme un gran concert a l’estil Treu la Llengua on hi actuaran Auxil, OR i Vaivé.

El president de Joves de Mallorca per la Llengua, Pau Emili Muñoz ha fet “una crida a tots els mallorquins i mallorquines a agafar la flama de la llengua i córrer en favor de la nostra llengua, en favor que la llengua catalana estigui present a tots els àmbits de la vida diària. El Correllengua és festa, però també és reinvidació.”

El Correllengua compta amb el suport d’entitats públiques (Govern i Consell) i privades, així com de totes les delegacions de l’Obra Cultural Balear, agruparà a més de 200 voluntaris i més de 10.000 persones hi participaran duent la flama de la llengua.

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid