Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Citen a declarar una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil

El proper dimarts 27 de juliol a les 10 del matí s'ha convocat una concentració davant dels jutjats de La Bisbal d'Empordà per donar suport a una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil

21/07/2021 Drets i Llibertats

El proper dimarts 27 de juliol a les 10 del matí s'ha convocat una concentració davant dels jutjats de La Bisbal d'Empordà per donar suport a una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil. Mariona Reig és una mestra jubilada amb mobilitat reduïda i el seu nom apareix en una causa que porta un jutjat Tortosa, i on hi ha sis persones més encausades. Se l’investiga per haver fet un comentari a xarxes socials contra un agent que va participar a les càrregues de l’1-O.

L’origen de la causa és una foto d’un guàrdia civil que es va difondre per xarxes socials després del referèndum. Se l’identificava com un dels agents que havien pres part a les càrregues policials que hi va haver a Sant Carles de la Ràpita i Roquetes durant l’1-O.

El guàrdia civil va denunciar la difusió de la imatge, i els comentaris que l’acompanyaven, i això va desembocar en una causa que té més de 1.000 folis. El Jutjat d’Instrucció Número 3 de Tortosa ha acabat investigant set persones d’arreu de Catalunya –entre elles, la mestra de Palafrugell– i les ha encausades per un delicte d’incitació a l’odi.

Valora
Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. La maldat com a bandera
  3. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  4. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  5. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  6. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  7. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. L’ASM, ANC i Decidim-País Valencià denuncien el biaix territorial en les licitacions públiques: 7 de cada 10 s’adjudiquen des de Madrid
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid