Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Citen a declarar una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil

El proper dimarts 27 de juliol a les 10 del matí s'ha convocat una concentració davant dels jutjats de La Bisbal d'Empordà per donar suport a una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil

21/07/2021 Drets i Llibertats

El proper dimarts 27 de juliol a les 10 del matí s'ha convocat una concentració davant dels jutjats de La Bisbal d'Empordà per donar suport a una veïna de Palafrugell de 70 anys investigada per incitar l’odi contra un guàrdia civil. Mariona Reig és una mestra jubilada amb mobilitat reduïda i el seu nom apareix en una causa que porta un jutjat Tortosa, i on hi ha sis persones més encausades. Se l’investiga per haver fet un comentari a xarxes socials contra un agent que va participar a les càrregues de l’1-O.

L’origen de la causa és una foto d’un guàrdia civil que es va difondre per xarxes socials després del referèndum. Se l’identificava com un dels agents que havien pres part a les càrregues policials que hi va haver a Sant Carles de la Ràpita i Roquetes durant l’1-O.

El guàrdia civil va denunciar la difusió de la imatge, i els comentaris que l’acompanyaven, i això va desembocar en una causa que té més de 1.000 folis. El Jutjat d’Instrucció Número 3 de Tortosa ha acabat investigant set persones d’arreu de Catalunya –entre elles, la mestra de Palafrugell– i les ha encausades per un delicte d’incitació a l’odi.

Valora
Rànquings
  1. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. La paraula que va trencar el silenci
  4. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  5. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  9. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid