Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
IQOXE
La CUP considera precipitat que IQOXE reprengui l'activitat
17/02/2021 Drets i Llibertats

La CUP considera precipitada la decisió de la Generalitat d’aixecar la suspensió d'activitat d'una de les plantes de derivats d'òxid d'etilè d'IQOXE. Malauradament, però, a la formació independentista no l’ha sorprès aquesta decisió que demostra la complicitat amb el complex petroquímic.

Per a la CUP és incomprensible que una empresa que té una causa oberta per un dels l’accidents industrials més greus al nostre territori, per realitzar vessaments al mar i per tenir un reactor clandestí, no només pugui continuar en funcionament abans que s’hagin esclarit les causes de l’explosió i depurat responsabilitats, sinó que a més estigui en plena operació
d’expansió.

A més, la CUP recorda que en la interlocutòria s'assenyalava les altes càrregues de feina dels treballadors i treballadores de l'empresa com un dels factors que van poder propiciar l'explosió, una situació en la que la CUP es va quedar sola al Parlament quan ho va presentar a les conclusions de la comissió d'estudi. Una situació que ningú garanteix que s’hagi
corregit.

La CUP segueix a l’espera que la jutgessa resolgui si accepta que la candidatura esdevingui acusació popular a les tres peces.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid