Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
COMPLEX PETROQUÍMIC
La CUP dona un termini màxim de 10 dies a la Generalitat per presentar-se com a acusació particular contra IQOXE

La formació avisa que es personaran com a acusació popular en nom de la societat civil

17/01/2020 Política
La CUP dona un termini màxim de 10 dies a la Generalitat per presentar-se com a acusació particular contra IQOXE La CUP dona un termini màxim de 10 dies a la Generalitat per presentar-se com a acusació particular contra IQOXE

En una entrevista avui a El Matí de Catalunya Ràdio, el portaveu de la CUP Crida Constituent, Carles Riera, ha donat a la Generalitat de Catalunya un termini màxim de deu dies per a què es personi com a acusació particular contra l’empresa IQOXE, per l’accident ocorregut el passat dimarts al polígon petroquímic sud de Tarragona. 

En aquest sentit, Riera ha advertit que si no ho fa l’administració pública durant aquest temps, la CUP es presentarà com a acusació popular en nom de la societat civil per la defensa dels interessos en matèria de medi ambient, salut i seguretat. Els anticapitalistes asseguren que cal una depuració de les responsabilitats penals de l’accident i de les implicacions ambientals, laborals i en la salut de les afectades. 

Des de fa molt de temps, organitzacions del Camp de Tarragona porten denunciant la manca de fiscalització de les conseqüències per a la població i per les treballadores de la presència dels complexos petroquímics a la zona i que s’investiguin les possibles irregularitats en el procediment d’activació del PLASEQCAT i les possibles emissions de gasos tòxics a l’aire.

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  7. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid