Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Infiltració
S’aprova la compareixença de Zoido i Grande-Marlaska al Parlament per informar sobre l’intent d’infiltració a la CUP
04/07/2019 Política

La Comissió d’Interior del Parlament de Catalunya va aprovar ahir la compareixença de Juan Ignació Zoido Álvarez, ex ministre de l’Interior, i de Fernando Grande-Marlaska Gómez, ministre de l’Interior, perquè informin sobre la presumpta oferta d’infiltració a la CUP per part de la Brigada d’Informació de la Policia Nacional Espanyola a un simpatitzant per obtenir dades sobre el Referèndum de l’1 d’octubre, tal i com va publicar en exclusiva el mitjà de comunicació La Directa.

La sol·licitud de compareixença va ser proposada pel subgrup parlamentari de la CUP Crida Constituent i va ser aprovada amb els vots a favor de la CUP-CC, CatECP, JxCat i ERC. 

Valora
Rànquings
  1. Cal reconstruir la unitat estratègica cap a la independència amb rebel·lia i realisme
  2. USTEC·STEs (IAC) demana a TV3 una rectificació del programa 30 minuts sobre l'escola inclusiva
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. Per un Correllengua simultani i unitari als Països Catalans
  5. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  6. Crònica d’una mort anunciada
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. Manifest unitari en defensa de l'educació pública, democràtica i en català, i de rebuig a l'acord de pressupostots Pp-Vox
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid