Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Infiltració
S’aprova la compareixença de Zoido i Grande-Marlaska al Parlament per informar sobre l’intent d’infiltració a la CUP
04/07/2019 Política

La Comissió d’Interior del Parlament de Catalunya va aprovar ahir la compareixença de Juan Ignació Zoido Álvarez, ex ministre de l’Interior, i de Fernando Grande-Marlaska Gómez, ministre de l’Interior, perquè informin sobre la presumpta oferta d’infiltració a la CUP per part de la Brigada d’Informació de la Policia Nacional Espanyola a un simpatitzant per obtenir dades sobre el Referèndum de l’1 d’octubre, tal i com va publicar en exclusiva el mitjà de comunicació La Directa.

La sol·licitud de compareixença va ser proposada pel subgrup parlamentari de la CUP Crida Constituent i va ser aprovada amb els vots a favor de la CUP-CC, CatECP, JxCat i ERC. 

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid