Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
l'AN espanyola deixa d'investigar els membres dels CDR Tamara i Adrià

Tot i així de moment no s'ha manifestat sobre les mesures cautelars sobre Tamara Carrasco

07/11/2018 Drets i Llibertats

A primera hora d'aquesta tarda, l'advocat Tamara Carrasco ha fet públic que l'Audiència Nacional espanyola ha deixat d'investigar sobre terrorisme, rebel·lió i sedició els membres del CDR Tamara Carrasco i Adrià Carrasco.

Recordem que Tamara només pot sortir de Viladecans per anar a treballar. Ara bé, l’advocat que li porta el cas, Benet Salellas, explica que això ho haurà de decidir el nou jutge. També ha deixat d’investigar Adrià Carrasco. La mateixa Fiscalia va comunicar al jutge que no veia base per mantenir les imputacions contra ells dos. Ara seran els jutjats ordinaris els que hauran d'analitzar la causa i d’imputar-los, si s'escau de desordres públics.

Tamara, des de l'abril passat no pot abandonar el seu municipi, Viladecans, si no es per anar a treballar a Barcelona, i Adrià va haver d'exiliar-se a Bèlgica per evitar ser detingut

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  7. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  8. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid