Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Blanes donarà suport econòmic a set projectes d’entitats locals a través de la 3a convocatòria de “Diners al Carrer”

Diverses CUPs destinen part dels sous dels regidors a porjectes d'entitats locals. La CUP Barcelona destinarà 148.000 euros a projectes.

28/08/2018 Política

El mes passat va finalitzar la convocatòria “Diners al Carrer 2018” organitzada per la CUP de Blanes. “Diners al Carrer” és una iniciativa que pretén retornar al municipi, mitjançant una convocatòria oberta a entitats i moviments socials, part dels ingressos que percep la CUP de l’Ajuntament pel fet de tenir-hi representació amb un regidor i una regidora. En aquest sentit, la CUP ha denunciat repetides vegades al llarg de la legislatura els sous i retribucions excessives que es destinen a càrrecs electes i grups municipals. Els regidors de la CUP perceben únicament 250 euros mensuals, i la resta de la retribució va a iniciatives com ara “Diners al carrer”. Enguany, igual que l’any passat, la formació de l’esquerra independentista ha destinat 5000 euros al projecte.

Diverses CUPs destinen part dels sous dels regidors a porjectes d'entitats locals. La CUP Barcelona destinarà 148.000 euros a projectes.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid