Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
La CUP Blanes celebra una nova trobada per encarar el 27S
07/07/2015 Política
Aquest passat diumenge dia 5 de juliol a les 11h al Casal la Cooperativa ha tingut lloc un acte corresponent a la tercera d'una ronda d'assemblees obertes que la CUP, amb altres organitzacions, ha convocat al llarg dels darrers mesos per tot el territori nacional. Aquest espai polític pretén impulsar una candidatura independentista i de ruptura per encarar les eleccions del 27S i encetar un veritable procés constituent.

L'acte va començar amb un resum de tots els punts que ja s'han aprovat en les dues primeres rondes d’assemblees obertes a càrrec del militant de la CUP de Blanes Marcos Caurel, com són el marc polític, el codi ètic, els criteris de confecció de llistes i el nom que es va decidir donar a la candidatura per a les eleccions de setembre, que serà el de CUP-Crida Constituent.

Durant l'assemblea, a la que van assistir-hi una vintena de persones, es va debatre sobre el posicionament que tindrà la CUP-Crida Constituent tant en l'escenari previ com en el posterior al 27-S, així com quina ha de ser l'estructura organitzativa de la mateixa per incloure la participació del conjunt d’organitzacions que donen suport a la candidatura. També, es va debatre sobre els elements mínims imprescindibles per “confluir” amb altres formacions, tant per l’assoliment de la independència com per el impuls d’un pla de xoc contra les retallades socials.

Al llarg de l’acte es va remarcar la importància de treballar sempre de baix cap a dalt i de manera conjunta amb altres espais politics així com la participació directa de la ciutadania.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  6. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  10. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid