Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
La CUP Blanes celebra una nova trobada per encarar el 27S
07/07/2015 Política
Aquest passat diumenge dia 5 de juliol a les 11h al Casal la Cooperativa ha tingut lloc un acte corresponent a la tercera d'una ronda d'assemblees obertes que la CUP, amb altres organitzacions, ha convocat al llarg dels darrers mesos per tot el territori nacional. Aquest espai polític pretén impulsar una candidatura independentista i de ruptura per encarar les eleccions del 27S i encetar un veritable procés constituent.

L'acte va començar amb un resum de tots els punts que ja s'han aprovat en les dues primeres rondes d’assemblees obertes a càrrec del militant de la CUP de Blanes Marcos Caurel, com són el marc polític, el codi ètic, els criteris de confecció de llistes i el nom que es va decidir donar a la candidatura per a les eleccions de setembre, que serà el de CUP-Crida Constituent.

Durant l'assemblea, a la que van assistir-hi una vintena de persones, es va debatre sobre el posicionament que tindrà la CUP-Crida Constituent tant en l'escenari previ com en el posterior al 27-S, així com quina ha de ser l'estructura organitzativa de la mateixa per incloure la participació del conjunt d’organitzacions que donen suport a la candidatura. També, es va debatre sobre els elements mínims imprescindibles per “confluir” amb altres formacions, tant per l’assoliment de la independència com per el impuls d’un pla de xoc contra les retallades socials.

Al llarg de l’acte es va remarcar la importància de treballar sempre de baix cap a dalt i de manera conjunta amb altres espais politics així com la participació directa de la ciutadania.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid