Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat d'expresió
L'Ajuntament de Palma amb Valtonyc

Valtony: "Volem que del codi penal es llevin les injúries a la corona i l'apologia del terrorisme en un país on no existeix"

19/03/2018 Drets i Llibertats

L'Ajuntament de Palma ha acollit aquest dilluns la presentació la manifestació per a la llibertat d’expressió i solidaritat amb Valtonyc que se celebrarà el pròxim 24 de març a partir de les 18.00h a Plaça Espanya.

Aligi Molina i Neus Truyol, en nom dels partits de la facció municipal de MÉS i Podem, han donat suport a Josep Valtonyc durant la presentació de la mobilització. Aligi Molina ha insistit en la moció aprovada al febrer que es va posicionar en contra de la falta de llibertat d'expressió.

Per la seva banda Valtonyc ha recordat que, "a causa de la gravetat de la situació és necessari coordinar la lluita institucional i la del carrer". A més, ha remarcat que el "Tribunal Europeu de Drets Humans ens dóna la raó". "Volem que del codi penal es llevin les injúries a la corona i l'apologia del terrorisme en un país on no existeix", ha reclamat.

 

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  9. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
  10. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid