Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'Expressió
L'STEi Intersindical amb Valtonyc i denuncia que l'Estat pretén instaurar la censura prèvia
21/02/2018 Drets i Llibertats
Després que el Tribunal Suprem confirmàs, ahir, la condemna de tres anys i mig de presó per a Josep Miquel Arenas (Valtonyc) l’STEI Intersindical li volem fer arribar la nostra solidaritat i el nostre suport.

A la vegada denunciam la política repressiva del Govern espanyol, en convivència amb el poder judicial, pel tal de retallar les llibertats fonamentals. Aquesta política consisteix a ficar por a la gent a l’hora de parlar, escriure, tuitar o –com és el cas– cantar.

La intenció és aplicar la pitjor de les censures: l’autocensura. Volen aconseguir que els ciutadans disconformes amb el Règim del 78 no manifestin les seves opinions per por a les conseqüències.

El Govern Rajoy ens retrotrau a l’any 1966 quan amb la coneguda Llei de premsa de Fraga acabava amb la censura prèvia però imposava l’autocensura dels mitjans de comunicació, per por dels segrest administratiu de les publicacions.

A l’STEI Intersindical pensam que “ara toca sortir al carrer”, com demana Valtonyc. Consideram que s’ha arribat a la situació extrema que denuncia Pablo Hassel: “a Espanya només hi ha llibertat d’expressió per a l’extrema dreta”. I afirmam amb total rotunditat que –com vàrem aprendre amb Toni Roig– “NO ENS FAREU CALLAR!”.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  4. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  7. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  8. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid