Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#LAMARXASOM
La Marxa Som: La Columna de Ponent es posa a caminar

Aquest dimecres hi haurà una rebuda institucional de l’alcalde de Puigcerdà que donarà el tret de sortida a la Columna de Ponent. Seguidament es caminarà fins a Ger on continuaran els actes

22/06/2016 Política

Avui hi haurà el tret de sortida de la columna de Ponent a Puigcerdà. La comarca de la Cerdanya serà la primera per on passarà aquesta columna i s’ha preparat un seguit d’actes a les poblacions per on camina la Marxa Som per tal de transmetre el seu missatge a la població de la Cerdanya.

Aquest dimecres hi haurà una rebuda institucional de l’alcalde de Puigcerdà que donarà el tret de sortida a la Columna de Ponent. Seguidament es caminarà fins a Ger on continuaran els actes. A Ger es farà una visita cultural a Cal Sindreu, la lectura del manifest per part de l’alcalde i una practica de democràcia participativa. La primera jornada acabarà amb una botifarrada popular amenitzada amb músics locals.

L’endemà seguirà la ruta fins a Martinet, on, coincidint amb l’arribada de la Flama del Canigó, també s’hi inclouran els actes de la Marxa Som. Abans, qui ho desitgi, podrà visitar el parc dels búnquers de Martinet. Per sant Joan i durant el cap de setmana la Marxa continuarà ja a l’Alt Urgell. Us hi esperem! Podeu veure la resta d’actes al cartell!

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  9. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  10. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid