Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#LAMARXASOM
La Marxa Som: La Columna de Ponent es posa a caminar

Aquest dimecres hi haurà una rebuda institucional de l’alcalde de Puigcerdà que donarà el tret de sortida a la Columna de Ponent. Seguidament es caminarà fins a Ger on continuaran els actes

22/06/2016 Política

Avui hi haurà el tret de sortida de la columna de Ponent a Puigcerdà. La comarca de la Cerdanya serà la primera per on passarà aquesta columna i s’ha preparat un seguit d’actes a les poblacions per on camina la Marxa Som per tal de transmetre el seu missatge a la població de la Cerdanya.

Aquest dimecres hi haurà una rebuda institucional de l’alcalde de Puigcerdà que donarà el tret de sortida a la Columna de Ponent. Seguidament es caminarà fins a Ger on continuaran els actes. A Ger es farà una visita cultural a Cal Sindreu, la lectura del manifest per part de l’alcalde i una practica de democràcia participativa. La primera jornada acabarà amb una botifarrada popular amenitzada amb músics locals.

L’endemà seguirà la ruta fins a Martinet, on, coincidint amb l’arribada de la Flama del Canigó, també s’hi inclouran els actes de la Marxa Som. Abans, qui ho desitgi, podrà visitar el parc dels búnquers de Martinet. Per sant Joan i durant el cap de setmana la Marxa continuarà ja a l’Alt Urgell. Us hi esperem! Podeu veure la resta d’actes al cartell!

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  8. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid