Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
Presentació a Sitges de "La Marxa Som Al Garraf"

Aquest divendres, l'Ateneu Popular de Sitges aplegarà "La Marxa Som al Garraf" a les 19.30H

16/03/2016 Política

La Marxa Som és una iniciativa que vol portar als carrers el tema de la democràcia participativa en el marc de la futura constitució, poble a poble, seguint una Marxa a peu, ara que farà 40 anys de la Marxa per la Llibertat. Serà aquest estiu, en quatre columnes simultànies que caminaran durant setmanes i que es trobaran finalment a Montserrat, on posaran en comú les conclusions recollides. Podeu consultar-ne el recorregut al web i trobareu més informació al dossier explicatiu.

La fase de preparació n la qual es troba actualment és la de la confecció dels Grups Locals d'Acollida (GLA) de La Marxa Som, formats per persones i entitats que coordinaran les activitats locals quan arribi la Marxa al seu municipi (sopar popular, assemblees prèvies de deliberació al voltant del model de democràcia participativa, activitat lúdico-festiva, allotjament dels participants...). És per això que s'està contactant amb les entitats i moviments socials del Garraf sensibles als temes de democràcia participativa i a la construcció d'una realitat diferent per al país que estem construint.

La Marxa Som, a més, està coordinada amb l'ANC, Procés Constituent, Òmnium, Súmate, i altres grans entitats a la plataforma Reinicia Catalunya, ja que totes elles treballen en la Convenció Constitucional Ciutadana que ha coordinar el procés participatiu que fixar les bases del nou país.

Les dates previstes de La Marxa Som al Garraf són les següents:

22 de juliol: Vilanova
23 de juliol: Sitges
24 de juliol: Canyelles

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid