Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#LAMARXASOM
S’acosta el pas de La Marxa Som pel Penedès i l’Anoia
13/06/2016 Política
Aquest passat cap de setmana es va donar el tret de sortida a Berga a la caminada popular anomenada La Marxa Som que , per etapes, ha de recórrer totes les comarques catalanes seguint l’itinerari d’El Camí.

La que s’ha iniciat a Berga és l’anomenada Columna de Llevant, mentre que la que passarà pel Penedès-Anoia és la Columna Sud, que iniciarà recorregut el dia de Sant Joan a Benicarló i que arribarà a Vilafranca el 25 de juliol, on farà nit, igual que a Sant Sadurní, Sant Joan de Mediona, a Capellades es farà parada el dia 29 de juliol.

Per organitzar l’acollia dels caminadors, s’ha posat en marxa un grup format per persones que pertanyen als municipis per on passa la marxa, així com entitats, com el Casal Popular de Vilafranca, ANC-Capellades, Casal Popular Independentista La Teixidora, Poble Lliure,etc. i diferents clubs i entitats esportives de muntanya que s’encarregaran del marcatge i acompanyament pel camí, de la recerca d’un allotjament o l’organització d’un sopar popular.

La Marxa Som és un instrument de democràcia participativa, que pretén obrir un espai més d’implicació de la gent en el procés en què vivim. Per això també s’organitzaran diferents activitats i assembles als pobles per on passa la Marxa, relacionades amb democràcia participativa.

El grup d’acollida és obert i s'ha fet una crida animar a totes les persones o entitats que vulguin, a afegir-se en l’organització del pas per la comarca. Així mateix, si algú vol apuntar-se en recórrer alguns

dels trams ho pot fer a través del web: lamarxasom.cat

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid