Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#LAMARXASOM
S’acosta el pas de La Marxa Som pel Penedès i l’Anoia
13/06/2016 Política
Aquest passat cap de setmana es va donar el tret de sortida a Berga a la caminada popular anomenada La Marxa Som que , per etapes, ha de recórrer totes les comarques catalanes seguint l’itinerari d’El Camí.

La que s’ha iniciat a Berga és l’anomenada Columna de Llevant, mentre que la que passarà pel Penedès-Anoia és la Columna Sud, que iniciarà recorregut el dia de Sant Joan a Benicarló i que arribarà a Vilafranca el 25 de juliol, on farà nit, igual que a Sant Sadurní, Sant Joan de Mediona, a Capellades es farà parada el dia 29 de juliol.

Per organitzar l’acollia dels caminadors, s’ha posat en marxa un grup format per persones que pertanyen als municipis per on passa la marxa, així com entitats, com el Casal Popular de Vilafranca, ANC-Capellades, Casal Popular Independentista La Teixidora, Poble Lliure,etc. i diferents clubs i entitats esportives de muntanya que s’encarregaran del marcatge i acompanyament pel camí, de la recerca d’un allotjament o l’organització d’un sopar popular.

La Marxa Som és un instrument de democràcia participativa, que pretén obrir un espai més d’implicació de la gent en el procés en què vivim. Per això també s’organitzaran diferents activitats i assembles als pobles per on passa la Marxa, relacionades amb democràcia participativa.

El grup d’acollida és obert i s'ha fet una crida animar a totes les persones o entitats que vulguin, a afegir-se en l’organització del pas per la comarca. Així mateix, si algú vol apuntar-se en recórrer alguns

dels trams ho pot fer a través del web: lamarxasom.cat

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid