Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP-Crida per Girona denuncia la “paràlisi” de les obres del parc central

La CUP-Crida per Girona denuncia la “paràlisi” de les obres del parc central i reclama a l’ajuntament que actuï davant d’ADIF. El grup municipal considera “intolerable” que la línia del TAV funcioni des de fa gairebé tres anys sense el pla d’autoprotecció per a emergències al túnel

01/10/2015 Política
La CUP-Crida per Girona ha criticat la “paràlisi” en què es troben les obres del TAV a la zona del Parc Central, i ha reclamat una vegada més a l’equip de govern de CiU que actuï de manera “contundent” davant d’ADIF per tal de posar fi al projecte que té paralitzada aquesta àrea de la ciutat des de fa set anys.

El grup municipal ha recordat que “la inacció actual és una falta de respecte per als milers de veïns i veïnes que encara avui pateixen l’efecte d’aquest projecte faraònic i desproporcionat”. En aquesta línia, la CUP s’ha ofert a l’Ajuntament per impulsar “totes aquelles iniciatives polítiques, judicials i de mobilització popular” que permetin desencallar la situació i “acabar amb aquest malson”.

D’altra banda, la portaveu del grup, Laia Pèlach, ha qualificat d’”intolerable” que la línia del TAV funcioni des de fa gairebé tres anys sense el pla d’autoprotecció per a emergències al túnel, especialment tenint en compte els greus problemes d’inundació de fa un any. Així, Pèlach ha denunciat un cop més “els incompliments i les irregularitats flagrants que està cometent ADIF amb la permissivitat de les institucions catalanes i gironines”.

Reunió urgent de la comissió de seguiment de les obres

Finalment, la portaveu ha sol·licitat al regidor del projecte ferroviari Carles Ribas i a la resta de portaveus municipals que es convoqui amb urgència la comissió de seguiment de les obres del TAV. Pèlach ha criticat que des de l’anterior mandat no s’hagi convocat “ni una sola sessió” d’aquesta comissió.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  4. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per les llibertats nacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid