Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP Girona deixa triar els membres de la seva llista electoral als ciutadans

Per poder formar part de la llista serà necessari acceptar els principis ètics i d'acció política proposats per la CUP.

23/01/2015 Política
Entre el 22 i el 31 de gener es podrà proposar el nom de les persones per anar a la  llista electoral que presentarà la CUP a les municipals de Girona. Cadascú té dret a proposar un màxim de tres persones. Un cop finalitzat el termini, la CUP Girona es posarà contacte amb amb les persones proposades per saber si acceptarien formar part de la candidatura. D'entre la gent que hi estigui disposada, a l'assemblea oberta del proper dijous 5 de febrer (19.30h, centre cultural La Mercè) es decidirà el noms de les cinc persones que encapçalaran la llista electoral.

Per elaborar la resta de la llista, que es debatrà i s'aprovarà en una altra assemblea oberta més endavant, també es tindran en compte les persones que hagin estat proposades en el procés. Per poder formar part de la llista serà necessari acceptar els principis ètics i d'acció política proposats per la CUP.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid