Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP Girona deixa triar els membres de la seva llista electoral als ciutadans

Per poder formar part de la llista serà necessari acceptar els principis ètics i d'acció política proposats per la CUP.

23/01/2015 Política
Entre el 22 i el 31 de gener es podrà proposar el nom de les persones per anar a la  llista electoral que presentarà la CUP a les municipals de Girona. Cadascú té dret a proposar un màxim de tres persones. Un cop finalitzat el termini, la CUP Girona es posarà contacte amb amb les persones proposades per saber si acceptarien formar part de la candidatura. D'entre la gent que hi estigui disposada, a l'assemblea oberta del proper dijous 5 de febrer (19.30h, centre cultural La Mercè) es decidirà el noms de les cinc persones que encapçalaran la llista electoral.

Per elaborar la resta de la llista, que es debatrà i s'aprovarà en una altra assemblea oberta més endavant, també es tindran en compte les persones que hagin estat proposades en el procés. Per poder formar part de la llista serà necessari acceptar els principis ètics i d'acció política proposats per la CUP.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  5. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  6. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  7. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  8. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid