Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La PDaD del País Valencià felicita el poble català
Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià (PDaD) Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià (PDaD)

Des de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, la valenciana, catalana i baleàrica gent felicitem i ens felicitem per l'avanç cap a l'exercici del dret a decidir a Catalunya.

Concretament li donem l'enhorabona a la coalició guanyadora de "Junts Pel Sí" que ha obtingut 62 escons al Parlament de Catalunya, per primer vegada a la història, un partit o coalició que ha guanyat les eleccions a totes les comarques del Principat. No havia passat mai, i ho ha fet Junts pel Sí. També felicitem, amb la mateixa intensitat, a la CUP perquè ha triplicat el nombre de vots i escons. 10 escons independentistes, anticapitalistes, feministes i socialistes, al Parlament de Catalunya.

Per tant els independentistes,  Junts Pel Sí i la CUP guanyen a 907 municipis i els unionistes a 35. 907 contra 35.

Junts pel Sí i la CUP aconsegueixen el 48% dels vots i 72 escons declaradament independentistes al Parlament de Catalunya. És un èxit rotund, clar i inqüestionable per iniciar la creació d'unes estructures d'un nou estat a Europa, dins o fora de la UE.

A pesar de les amenaces militars, econòmiques, polítiques, de les corporacions internacionals, de la banca i dels líders polítics internacionals imperialistes (Obama, Merkel, Sarkozy, Hollande, Cameron...), del joc brut, del catastrofisme apocalíptic i de la propaganda manipulada de tots els mitjans de comunicació estatals i privats que han prioritzat l'opció 'unionista', inclús de les declaracions espanyolistes i anticatalanistes de l'església espanyola i "antivalenciana", la gent de Catalunya ha votat majoritàriament per la independència, pel dret a decidir autodeterminar-se i autogovernar-se.

Des de la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià instem als partits espanyols i a aquest estat hostil i enemic nostre, a respectar la victòria independentista i als partits independentistes guanyadors els animem perquè inicien un procés de desconnexió de Catalunya de l'estat espanyol que porte a l'exercici del dret a decidir efectiu i a la creació d'un nou estat a Europa. Endavant.

Visca Catalunya, [les Illes Balears i el País Valencià]


Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, PDaD.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid