Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
Una cadena humana a Lleida per a la paralització de l'ens sanitari de Ponent

37.593 persones esperen una resposta política

26/06/2014 Salut

Unes 250 persones van fer arribar ahir de mà en mà a la Delegació de la Generalitat les 37.593 signatures recollides en dos mesos contra el consorci sanitari que el Govern vol imposar a Ponent i Pirineus. Es tracta de la recollida més massiva i més participada territorialment de les reivindicacions recents en aquest territori. (Veure fotografies de la mobilització)

La Marea Blanca de Ponent i Pirineus  considera que aquestes signatures i el centenar de mobilitzacions fetes desde l’anunci del projecte, representen una majoria social i obliguen al Conseller, als responsables polítics territorials i als alcaldes que han donat suport al nou ens a retirar el projecte i blindar que la sanitat de Lleida sigui 100% pública en la seva gestió, finançament, provisió i dret, i en el marc de l'estructura de l'ICS.

D’altra banda, la iniciativa “Juny blanc” tancarà les seves 50 convocatòries amb xerrades informatives a La Seu d’Urgell, La Pobla de Segur, Mollerussa i un nou “Divendres blanc” amb les concentracions setmanals als CAP.

Agraeixen als usuaris, treballadors, entitats i comerços d’arreu de Ponent i Pirineus que han col·laborat en la recollida de signatures i compartir amb ells la necessitat de seguir mobilitzant-nos en defensa de la sanitat 100% pública. "El
futur de la sanitat pública és al carrer i a les nostres mans"

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid