Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
El #DivendresBlanc atura 8 CAP i hospitals de Ponent per rebutjar el consorci sanitari

Inici de les 38 mobilitzacions que faran un #JunyBlanc

16/06/2014 Salut

Les concentracions dels divendres es fan regulars i un nou divendres usuaris i treballadors han sortit a les portes de CAP i hospitals de Ponent per demanar la paral·lització del nou ens sanitari que el Govern vol imposar a les nostres comarques". Divendres vinent Cervera es sumarà a la iniciativa, segons informa la Marea Blanca

Durant les concentracions s'han recollit signatures que es sumaran a les 21.202 recollides. És una de les mobilitzacions de #JunyBlanc, durant el qual estan tenint lloc a Ponent i Pirineu noves 38 mobilitzacions, xerrades, casserolade... incloent l'acte central d'entrega de signatures el 25.

Aquesta setmana vinent continua el #JunyBlanc amb una xerrada a Alpicat, les convocatòries setmanals de Balaguer i Lleida i un nou #DivendresBlanc. A les 11h del divendres  a l'Arnau de Vilanova per denunciar el tancament de llits.

Clam a Tàrrega contra l'ens sanitari

Més de 150 persones es van aplegar a la plaça Major de Tàrrega en una casserolada. Els concentrats, convocats per la Marea blanca, van signar per aturar el consorci, endur-se llençols blancs pels balcons i escoltar les paraules de membres de la Marea Blanca. A més, les cassoles han estat protagonistes. Finalment, i sota l'amenaça de pluja constant, es va llegir el manifest i es va animar a assistir al lliurament de signatures del proper 25 de juny a Lleida.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid