Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
Més de tres mil signatures per aturar el consorci sanitari de Ponent
02/05/2014 Salut

La Marea Blanca de Lleida ha recollit més de 3.000 signatures que demanenla paral·lització del consorci sanitari. Durant el mes de maig volen recollir-ne moltes més i fan una crida a participar de les taules que volen muntar durant els dies festius.

Demà participarà en la 2a trobada per la cultura i la revolta popular a Bellpuig. Entre molts actes, a les 16h tindrà lloc una assemblea de les lluites socials a Ponent.

"Les comissions per debatre el consorci són una farsa"

La setmana passada el Consell territorial de Salut de la Regió Sanitària de Lleida va crear grups de treball per debatre el consorci (universitats, professionals, associacions de pacients i sindicats). Segons la Marea Blanca, és un procés fet a mida per validar el consorci i exigeixen que la postura d’oposició al consorci i la plena integralitat de l’ICS hi sigui present, en igualtat.

Properes mobilitzacions

Concentracions del 9 de maig als CAP: Pirineu a les 20h, resta de CAP a les 10h del matí i 18h i Hospitals: 10:30h; 7a casserolada i assemblea dimecres 7 de maig a les 17h a Ricard Vinyes i cada dimecres a les 9h al CAP de Balaguer. També cada dijous hi ha concentracions al CAP de Tàrrega a les 8h.



Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  10. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid