Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Manifestació republicana a Girona

Ahir al vespre a Girona, durant prop d’una hora, un miler de manifestants van bloquejar amb una “marxa antimonàrquica” el centre de la ciutat

03/06/2014 Política
Ahir a primera hora de la tarda, un cop coneguda l’abdicació del rei Juan Carlos I, diverses organitzacions polítiques van convocar  concentracions (mitjançant les xarxes socials) a favor de la República Catalana davant de tots els Ajuntaments del país. La concentració de Girona va omplir des de les vuit del vespre  la Plaça del Vi amb un miler de manifestants (i més d’una trentena de periodistes) que van cridar consignes independentistes després d’escoltar un manifest republicà llegit per Jordi Navarro (regidor de la CUP a l’Ajuntament de Girona).

A dos quarts de nou del vespre la concentració es va convertir en una manifestació que va recórrer els carrers de la ciutat fins arribar a la seu de la Subdelegació del govern espanyol on la marxa va ser desconvocada després que els assistents cantessin  Els Segadors. Tot seguit, els manifestants van anar abandonant l’avinguda Jaume I que tenien tallada a l’alçada de l’antic edifici del Banc d’Espanya (actualment ocupat per la Sudelegació).

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid