Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Manifestació republicana a Girona

Ahir al vespre a Girona, durant prop d’una hora, un miler de manifestants van bloquejar amb una “marxa antimonàrquica” el centre de la ciutat

03/06/2014 Política
Ahir a primera hora de la tarda, un cop coneguda l’abdicació del rei Juan Carlos I, diverses organitzacions polítiques van convocar  concentracions (mitjançant les xarxes socials) a favor de la República Catalana davant de tots els Ajuntaments del país. La concentració de Girona va omplir des de les vuit del vespre  la Plaça del Vi amb un miler de manifestants (i més d’una trentena de periodistes) que van cridar consignes independentistes després d’escoltar un manifest republicà llegit per Jordi Navarro (regidor de la CUP a l’Ajuntament de Girona).

A dos quarts de nou del vespre la concentració es va convertir en una manifestació que va recórrer els carrers de la ciutat fins arribar a la seu de la Subdelegació del govern espanyol on la marxa va ser desconvocada després que els assistents cantessin  Els Segadors. Tot seguit, els manifestants van anar abandonant l’avinguda Jaume I que tenien tallada a l’alçada de l’antic edifici del Banc d’Espanya (actualment ocupat per la Sudelegació).

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid