Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Censura política
Policia local i Brigada de neteja de Girona esborren murals a favor de la consulta

Una imatge mostra com la Policia local i la Brigada de Neteja de Girona esborren murals a favor de la consulta realitzat per Arran a les lleres del riu Onyar

18/05/2014 Política

Aquesta setmana les Brigada de neteja municipal i la Policia Municipal de Girona han esborrat el mural independentista que hi havia a una de les lleres del riu Onyar a l'altura del Carrer del Carme. El mural estava signat per Arran amb la inscripció "Referèndum Sí o Sí."

Arran Girona ha penjat aquesta imatge a les xarxes socials per denunciar aquest nou acte de censura i persecució de les idees polítiques, en aquesta ocasió de la reivindicació de la majoria social de la població de Catalunya. Un text de l'organitzció juvenil independentista planteja la pregunta "És necessari que un suposat alcalde independentista gasti diners de totes els gironins i gironines en esborrar un mural independentista? Que no t'enganyin, la independència serà del poble i pel poble!"

Un altre usuari de les xarxes socials ha afegit als comentaris: "Per què no van esborrar les pintades homofòbiques de La Devesa?"

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid