Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Tapen un mural de l'ANC a Sant Vicenç de Castellet i mantenen pintades feixistes
28/07/2012 Política
L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha denunciat que l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet (Bages) ha esborrat amb molta pressa el mural que el nucli d'aquesta localitat havia realitzat el 24 de Juliol al vespre.

Però segons han exposat des d'aquest nucli de l'ANC el més greu és el fet que la resta del poble segueix plena de pintades feixistes, que hi romanen des fa molt temps, mesos i anys, mentre aquest mural ha estat tapat pels equips de l'Ajuntament en de menys de 12 hores  (concretament a les 08:40 del 25 de Juliol). Curiosament encara hi roman al costat una antiga pintada feixista amb la inscripció "Cataluña es España" amb una creu Gammada que la brigada de neteja ha obviat.

A causa d'aquests fets al vespre l'Associació Sant Vicenç de Castellet per la Independència va anar amb estelades al ple de l'Ajuntament per denunciar aquest fet, i l'equip de govern va informar "que no hi havia cap problema ideològic, que tant sols va ser un problema de permisos".

En aquest sentit, l'ANC ha exposat amb ironia que suposen "que son els avantages de viure en un poble que s'ha declarat moralment exclòs de la Constitució Espanyola i també s'ha declarat Municipi per la Independència".
Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid