Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
La CUP omple el districte de Sants amb murals en suport a la consulta i a la independència
23/01/2014 Política
Murals de la CUP a Sants-Montjuïc en suport a la consulta Murals de la CUP a Sants-Montjuïc en suport a la consulta

La darrera setmana militants del nucli del districte de Sants-Montjuïc de la CUP Barcelona han omplert un bon nombre de punts estratègics del districte, des de la plaça Cerdà a la Gran Via passant pel carrer de Sants, de murals en suport a la celebració de la consulta d’autodeterminació i en suport a l’opció independentista.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  5. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  9. Catalanofòbia transversal i decolonial
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid