Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nepotisme polític
Una candidata denuncia les topinades i favoritismes al PSC

Eliana Camps, ha denunciat l'exministre espanyol Celestino Corbacho per prevaricació i altres irregularitats durant el procés electoral intern, com ara mantenir les urnes sense custòdia durant hores o no permetre la presència d'interventors en el recompte de vots

26/03/2014 Política

Una candidata del PSC a les primàries per a les eleccions europees, Eliana Camps, ha denunciat  Celestino Corbacho per prevaricació. La candidata, marginada pels tripijocs del diputat del PSC i exministre espanyol, l'acusa d'haver promogut una tupinada durant el procés electoral intern per escollir el candidat a les europees. Després de les irregularitats i maniobres del baró del PSC-PSOE Camps es va donar de baixa del partit liderat per Navarro.

Segons ha informat l'ACN la candidata reclama que es repeteixin les primàries amb la supervisió d'un jutge, del Col·legi Oficial de Periodistes i de l'OSCE, l'organisme internacional encarregat de fiscalitzar els processos democràtics.

El candidat "guanyador" Javi López es va imposar amb el 68,74% dels vots en les eleccions primàries celebrades el febrer passat.

El primer dia d'abril Camps ha anunciat que realitzarà una roda de premsa en què mostrarà documents que provarien la denúncia de manipulació i irregularitats contra Corbacho. Unes d'aquestes irregularitats, entre una quinzena de les exposades per la candidata, serien el fet que la direcció del PSC-PSOE no va permetre la presència d'interventors en el recompte de vots o bé que les urnes van restar hores sense custodia.


Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid