Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment popular
Treballadors de Panrico i TV3 participaran al proper Ple Alternatiu de Badalona
23/02/2014 Política
Àgora Ciutadana Badalona Les activitats es faran durant tot el dia d'avui a la plaça Trafalgar de Llefià (Badalona)

L’Àgora Ciutadana de Badalona convoca, com tots els mesos, un Ple Alternatiu a la Plaça de la Vila per dimarts 25 de febrer a partir de les 18h, coincidint amb el Ple de l’ajuntament de Badalona.

Els dos temes principals seran la visita de treballadors d’empreses en lluita com TV3, conflicte silenciat pels mitjans de comunicació, i Panrico, més de tres mesos de vaga indefinida, per explicar com els afecta la reforma laboral, l’especulació financera dins de l’economia productiva i el perquè de les seves lluites, i la corrupció a l’Ajuntament de Badalona,on ja n'hi ha tres regidors imputats a la ciutat.

Al Ple alternatiu també es parlarà d’habitatge, ja que la PAH presentarà al Ple de l’Ajuntament la moció per penalitzar el pisos buits de les entitats financeres, de pressupostos, després de l’aprovació per junta de govern dels pressupostos municipals de 2014, dels èxits aconseguits amb les lluites a l’Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti), de les properes marxes contra l’atur, de les mobilitzacions contra la llei de l’avortament del ministre Gallardón pel dia vuit de març i la presentació de la nova plataforma contra la repressió a Badalona: "PROU! Observatori pels drets humans a Badalona".

El Ple Alternatiu és una proposta de l’Àgora Ciutadana de Badalona, plataforma integrada per més de trenta entitats badalonines, per debatre a l’espai públic, de forma oberta i participativa, sobre els temes d’interès de la ciutadania.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid