Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La respon els atacs d’ABC contra un dels seus membres

Res ni ningú podrà aturar la voluntat del poble català d'assolir la independència.

Ara que la mobilització popular estira la corda amb l'Estat espanyol amb més força que mai, la premsa més rància llança les mateixes mentides intoxicadores de sempre tot provant de frenar un procés que ja no té aturador. Fregant el ridícul, assenyala persones que lluiten pels drets dels i les catalanes com si fossin criminals.

Des de la CUP Badalona volem expressar el nostre rebuig a aquestes manipulacions i tot el nostre suport als companys i companyes assenyalades, especialment en Josep Poveda, que colze a colze treballa amb nosaltres per una ciutat i un país lliure i més just. Per altra part, i perquè cal recordar-ho, el nostre company va ser detingut i torturat en el marc de l'Operació Garzón. Aquestes tortures les van denunciar un total de 17 dels detinguts, no es van investigar, i el cas es va resoldre el 2004, després d'engegar un procés judicial que acabà al Tribunal Europeu dels Drets Humans i que condemnà l'Estat espanyol per haver-se negat a investigar les denúncies de tortures.

Finalment, volem deixar ben clar que cap amenaça provinent de l'espanyolisme ens aturarà i que el nostre paper a la ciutat és, i seguirà essent, de compromís amb la mobilització popular organitzada per garantir el procés independentista.

Àmbit de Comunicació
Candidatura d'Unitat Popular-Badalona

Badalona, 18 de desembre de 2013

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid