Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#ForaAlbiol
La CUP Badalona inicia la campanya “Fora Albiol"

El portaveu de la CUP Badalona, Francesc Duran, adverteix que “s’ha acabat la festa i ha arribat el moment d’actuar amb contundència per fer fora a Albiol. És l’única via perquè els badalonins exerceixin el seu dret amb la llibertat que els pertoca”

08/01/2014 Política

Amb l’arribada del 2014, la CUP Badalona inicia la campanya “Fora Albiol”, que té per objectiu contribuir a fer fora del consistori l’actual alcalde del Partit Popular, Xavier García Albiol, abans del 9N, data prevista per a la consulta, amb una sèrie d’accions contundents.

La CUP Badalona considera que l’any que inicia és històric per Catalunya i que Badalona no es pot permetre tenir un alcalde del PP, obertament anticatalanista i regressista, i que tractarà d’impedir per qualsevol mitjà que la consulta a Badalona tiri endavant. La líder del PPC, Alícia Sánchez Camacho, ja ha avançat als mitjans de comunicació que els ajuntaments del seu partit no cediran a l'Idescat les seves dades del padró i Albiol, un dels pocs batlles del PP, seguirà al peu de la lletra les directrius de Camacho, fet que impedirà que les ciutadanes de Badalona siguin cridades a votar a la consulta. És per tot això que la CUP presenta una nova campanya molt contundent contra Albiol, que constarà de diversos episodis que es materialitzaran durant els proper mesos i que es concretaran en accions, escratxes i cartells, entre d’altres.

El portaveu de la CUP Badalona, Francesc Duran, adverteix que “s’ha acabat la festa i ha arribat el moment d’actuar amb contundència per fer fora a Albiol. És l’única via perquè els badalonins exerceixin el seu dret amb la llibertat que els pertoca”. Alhora, Duran anima la resta de forces polítiques a endurir les seves polítiques contra Albiol i els exhorta a deixar-se de pugnes partidistes i a propiciar el relleu a l’alcaldia.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid