Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
FEIXISME
Els aviadors de la República tornen el diploma a Llanos de Luna

L’Associació d'Aviadors de la República (ADAR) critica que el govern del PP els instrumentalitzi per justificar l'entrega del diploma a la ‘División Azul’

29/05/2013 Política

ADAR ha retornat el diploma que María de los Llanos de Luna (delegada del govern espanyol a Catalunya) li va entregar fa dues setmanes a la caserna de la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca. L’Associació d'Aviadors de la República vol mostrar així el seu malestar “per la instrumentalització que s’està fent del seu nom” referint-se a les declaracions del ministre de l’Interior, Jorge Fernández Díaz, qui va afirmar que el diploma entregat a ADAR demostrava que l'acte de la caserna de Sant Andreu de la Barca “era de reconciliació”.

Errors de la Delegación del Gobierno

Es dóna la circumstància que el diploma retornat té un error de picatge ja que s'hi pot llegir la paraula FEREDACIÓ en comptes de FEDERACIÓ, res estany si tenim en compte que els errors últimament són bastant habituals en les activitats de la Delegación del Gobierno a Catalunya: L’alcalde de Caldes de Montbui ha rebut una còpia del recurs que havia presentat Llanos de Luna contra Celrà i l'Ajuntament de Castellterçol va ser confós amb el de Santa Maria de Palautordera.

 


 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid