Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#NoVullPagar
S’arxiven algunes multes de les accions al peatge del túnel de Sóller

El passat 20 de maig més d'un centenar de cotxes protagonitzaren una acció col·lectiva de desobediència per denunciar l’abús del peatge del túnel de Sóller

12/01/2013 Política
El 20 de maig passat, més d'un centenar de cotxes protagonitzaren una acció col·lectiva de desobediència per denunciar l?abús del peatge del túnel de Sóller El 20 de maig passat, més d'un centenar de cotxes protagonitzaren una acció col·lectiva de desobediència per denunciar l?abús del peatge del túnel de Sóller

La plataforma Mallorca Lliure de Peatges ha anunciat que al llarg de la darrera setmana han arribat a diversos insubmisos una carta certificada en el qual s'hi indicava que el procés sancionador estava sobresegut. Sobreseure significa "deturar la resolució o execució d'alguna cosa", donant a entendre que estava arxivada. Des de la plataforma no es descarta que arribin més notificacions d'aquest estil.

El passat 20 de maig, més d'un centenar de cotxes protagonitzaren una acció col·lectiva de desobediència per denunciar l’abús del peatge del túnel de Sóller, que va consistir a negar-se a pagar el peatge. Així, la massificació de vehicles va obligar la consessionària a aixecar les barreres i deixar passar els cotxes fora pagar.

Dies més tard arribaren multes de 150€ per cotxe i per trajecte de túnel (s’ha de considerar que la majoria de cotxes travessaren el túnel dos pics, en els dos sentits).

La Plataforma en tot moment s’encarregà de tramitar i gestionar i dia 20 de juny es presentaren al·legacions a la Direcció General de Tràfic. Uns mesos més tard, el 10 d’octubre, lliuraren els recursos de reposició, ja que les al·legacions foren desestimades.

El passat mes de desembre, el col·lectiu va fer una acció simbòlica que va consistir en un enviament per correu ordinari de multes per valor de 2.500.000 euros, total al que ascendeix l'impagament actual de la subvenció, al President del Govern Balear José Ramón Bauzá, al Conseller d'Economia i Hisenda Josep Ignasi Aguiló, al Conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori Gabriel Company, al Director General de Transports Juan Salvador Iriarte i al Director General de Tresor i Política Financera Juan Vicente Marí.

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  9. Milers de veus clamen contra Mazón en l’onzena marxa
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid