Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Peatge
Mallorca Lliure de Peatges multa als polítics de l'impagament de la subvenció del túnel de Sóller

L'acció sombòlica s'emmarca dintre de les actuacions prèvies a les marxes a peu cap al Túnel de Sóller que es realitzaran el proper diumenge 16 de desembre.

05/12/2012 Política
Membres de la plataforma Mallorca Lliure de Peatges mostren les sancions "simbòliques" abans de posar-les a les bústies Membres de la plataforma Mallorca Lliure de Peatges mostren les sancions "simbòliques" abans de posar-les a les bústies

Membres de la plataforma Mallorca Lliure de Peatges han enviat aquest matí multes als polítics responsables de l'impagament, d'ençà del novembre del 2010, de la subvenció del Túnel de Sóller.

L'acció simbòlica ha consistit en l'enviament per correu ordinari de multes per valor de 2.500.000 euros, total al que ascendeix l'impagament actual de la subvenció, al President del Govern Balear José Ramón Bauzá, al Conseller d'Economia i Hisenda Josep Ignasi Aguiló, al Conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori Gabriel Company, al Director General de Transports Juan Salvador Iriarte i al Director General de Tresor i Política Financera Juan Vicente Marí.

La “sanció”, seguint el model de les enviades per la Direcció General de Trànsit als insubmisos a pagar al peatge, estableix com a fet que es notifica “No pagar la subvenció del Túnel de Sóller”, justificant-se amb l'ordre que regula la bonificació, a més d'indicar que s'ha de formalitzar el pagament “a cada un dels comptes corrents de la gent de Sóller i Fornalutx”.

A més, també s'ha enviat una sanció simbòlica al batle de Sóller Carlos Simarro, pel fet de considerar que consenteix l'incumpliment de l'Ordre que regula la subvenció.

Aquesta acció s'emmarca dintre de les actuacions prèvies a les marxes a peu cap al Túnel de Sóller que es realitzaran el proper diumenge 16 de desembre, sortint una de Can Repic, l'entrada de Sóller, a les 11h, i l'altra de la Plaça de Bunyola a les 10:30h, organitzada per l'Aviv de Bunyola

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. 13 anys sense en Toni Lecha
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  7. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid