Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#novullpagar
Lliurament d'al·legacions a les multes al peatge del Túnel de Sóller de la DGT

La plataforma es va quedar sense poder organitzar la cassolada prevista diumenge passat al matí, ja que la Delegació del Govern espanyol a l'illa la va prohibir

19/06/2012 Política

Demà, membres de la Plataforma Mallorca Lliure de Peatges lliuraran un plec d'al·legacions per a cada notificació de multa rebuda en motiu de realitzar un #novullpagar al Túnel de Sóller. Les al·legacions seran lliurades a les 13h a la seu de la Delegació General de Trànsit del carrer Manuel Hazaña de Palma.

Prohibició de la cassolada

La plataforma es va quedar sense poder organitzar la cassolada prevista diumenge passat al matí, ja que la Delegació del Govern espanyol a l'illa la va prohibir al.legant que els motius justificats no revestien "urgència". L'entitat, que al final va arribar a congregar unes 40 persones, va fer una assemblea al pati del teatre Victòria per decidir les estratègies futures a seguir. Durant l'acte es va llegir el manifest previst per a la protesta.

En el manifest l'entitat va posar en relleu que "empreses forasteres ens cobren per anar a Sóller". També es va dir que fins que es va constituir la plataforma i ha portat les seves accions reivindicatives "cap consistori de Sóller havia sol·licitat el rescat del túnel", encara que, això sí, van assegurar que havia estat d'una forma una miqueta tèbia perquè era "paper mullat". El manifest també es va fer ressò que les sancions imposades als participants del ´No vull pagar´ del 20 de maig "no ens fan por" pel que "continuarem amb la campanya".

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid