Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Casals
I Aniversari casal Popular 3 Voltes Rebel de Nou Barris
29/01/2013 Política

Durant els dies 31 de gener, 1, 2 i 3 de febrer, el Casal Popular de Nou Barris, 3 Voltes Rebel, celebrarà el seu 1r Aniversari. Aquest projecte, que ja compta amb una seixantena de socis i sòcies, treballa per un model d'autogestió (sense ajudes institucionals) i de portes obertes al veïnat.

Les activitats promogudes són d'àmbits molt diversos: des de tallers artístics, de creació, de defensa personal, reunions, xerrades i debats de diferents sensibilitats polítiques d'esquerres, etc.

El 3 Voltes és un projecte més de la Trobada Alternativa de Nou Barris, espai polític d'esquerres, i és un marc d'acollida per a altres entitats: seu social de la Coordinadora Obrera Sindical de Barcelona, el Sindicat Co.Bas i el col·lectiu Espai Marx.

Amb la proximitat de l'Aniversari fan una crida a participar a les jornades festives i solidaries per tal d'assegurar que siguin un èxit i un trampolí per al Casal. Aquest avenç del Casal els agradaria veure'l traduït en l'augment de persones sòcies del Casal i sobretot en més participació activa en la vida del Casal. "Sumant participació serem més fortes per incidir més i millor en els moviments i les lluites del nostre barri".

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  5. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  6. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  7. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
  10. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid